• تلفن: 32686332-031
  • ایمیل: Info@favamhr.ir
  • ساعات کاری: 08:00-18:00

درباره ما

مرکز فاوا مهر


مشاوره،طراحی و پیاده سازی پروژه های فن آوری اطلاعات و مخابرات

ایمیل: info@favamhr.ir

درباره فاوا  ارتباطات پایدار

 

ما با هدف تامین تجهیزات شبکه گرد هم آمدیم تا با فعالیت در عرصه شبکه های ارتباطی به نیازهایی که با تجربه چندین ساله فعالیت در این حوزه در بازار احساس می کردیم پاسخ دهیم. نیاز سنجی دقیق، کادر متخصص و زبده سبب شد فاوا خیلی سریع پیشرفت کند و سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار بگیرد. شروع کار مرکز فاوا با تمرکز بر روی محصولات چند برند مطرح بود، چرا که محصولات این شرکت ها را مطابق میل و نیاز بازار ایران می دیدیم و اطمینان داشتیم این محصولات می‌تواند خیلی سریع جای خودش را در بازار ایران باز کند. پس تلاش کردیم این محصولات را به کاربران ایرانی معرفی نماییم، نتایج بدست آمده موید صحت نیازسنجی متخصصان تیم تحقیق و توسعه فاوا  است. میکروتیک یکی از برند های مطرح جهان است که فاوا بکار گرفت. موفقیت دراین عرصه مارا برآن داشت تا با برترین برند ها، حوزه فعالیت و عملکردخود را گسترش دهیم و به این ترتیب دپارتمان های تخصصی فاوا به مرور شکل گرفت و درحال حاضر باهمکاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در حال گسترش است. این مرکز در طول این سال‌ها با در اختیار داشتن کادری متخصص و مجرب و به پشتوانه تجربه‌ای چندین ساله توانسته است خیلی سریع مسیر پیشرفت در این حوزه را طی نماید و همواره کوشیده است دانش و فناوری های نوین را به خدمت گرفته و از پیشرفت های جهانی نهایت استفاده را برده و روز به روز بر تخصص و دانش خود و هم میهنان بیفزاید.

اهداف مرکز فاوا


هدف فاوا  تامین تجهیزات شبکه و اجرای شبکه های مبتنی بر فن آوری اطلاعات و انجام فرآیند های مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی انواع شبکه اینترنتی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیاست .

در طول این سال‌ها پاسخ گویی به نیاز و درخواست ‎کاربران اولویت کاری ما بوده و لازمه انجام این مسئولیت ارایه ترکیبی ازخدمات آموزشی و مشاوره‌ای در کنار عرضه محصولات است. به همین دلیل تلاش کردیم در کنار ارایه محصولات با کیفیت بالا، دانش و تجربیات خود را هم در قالب خدمات مشاوره‌ای و آموزشی در اختیار شما قرار دهیم.مرکز فاوا  ضمن همکاری با شرکت‌هایی مانند میکروتیک MIKROTIK ، ساندوین SoundWin ، یلینک Yealink ، زایکو Zycoo ، دراگون ویو DragonWave ،کمبیوم، تری روم 3 ROAM ،اچ پی و سیسکو Cisco ، محصولاتی مانند میکروون MikroWan را نیز تولید می کند که گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن را نیز بر عهده دارد.

fava

fava

fava

FAVA

مشتریان می گویند